ЭБС Лань |
Электронный |
Ходырева Е. Б. Advertising. Public relations manual [Электронный ресурс]: учебно-методическое пособие / Ходырева Е. Б., Капитула Н. В. - Нижний Новгород: ННГУ им. Н. И. Лобачевского, 2020. - 41 с. |
2020 |
Ссылка
|
ЭБС Лань |
Электронный |
Romanenko M. G. Analysis and optimization of business processes [Электронный ресурс]: course of lectures. direction of training 09.04.02 – information systems and technologies. the master's program "data management". graduate qualification master / Romanenko M. G. - Ставрополь: СКФУ, 2016. - 154 с. |
2016 |
Ссылка
|
Добавлено вручную |
Электронный |
Business Economics |
|
Ссылка
|
Добавлено вручную |
Электронный |
International Journal of Business and Globalisation |
|
Ссылка
|
Добавлено вручную |
Электронный |
International Journal of Digital Marketing onal Journal of Business and Globalisation |
|
Ссылка
|
Добавлено вручную |
Электронный |
Journal of Digital and Social Media Marketing |
|
Ссылка
|
Добавлено вручную |
Электронный |
Khullar L., Kavishwar S. Digital Marketing & Social Media. - Tirpude Institute of management education, Nagpur, 2017. - 483 p |
2017 |
Ссылка
|
Добавлено вручную |
Электронный |
The Journal of Business Research and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. - Information Resources Management Association, 2016. - 1849 P |
|
Ссылка
|